Aptarnavimo darbuotojams

„Pasirūpinkite savo klientais, kitaip jais pasirūpins Jūsų konkurentai“.

Anonimas

Konfliktinių situacijų valdymas ir prevencija / PREVENT

Programa skirta darbuotojams, patiriantiems stresines (konfliktines, „perdegimo“) situacijas darbe, taip pat tiems, kuriems yra svarbu mažinti vidinę psichologinę įtampą

Tikslai

  • Išsiaiškinti pagrindinius veiksnius, lemiančius pozityvų bendravimą
  • Padėti geriau suvokti asmeninius motyvatorius
  • Išmokyti konstruktyviai elgtis, bendraujant su skirtingų profilių ir įvairių emocinių būsenų žmonėmis
  • Pateikti algoritmą, kaip valdyti stresines situacijas ir kokiu būdu save apsaugoti nuo „perdegimo“ sindromo

Mokymų formatas

Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas, sociometrijos ir psichodramos praktika, videoanalizė. Galimas individualus situacijų monitoringas ir koučingas darbo vietose prieš mokymų sesiją arba jos metu

Pagrindinės temos

  • Sėkmingos komunikacijos veiksniai
  • Asmenybės motyvaciniai tipai
  • Konflikto psichologijos aspektai:
  • Pagrindiniai tarpasmeninių konfliktų tipai,
  • Transakcinės analizės (TA) taikymas tarpasmeniniuose santykiuose
  • Motyvacinė poreikių grandinė
  • Stresinių situacijų valdymas
  • Asmeninis veiksmų planas


Efektyvus pokalbio vedimas telefonu / CALL

Programa skirta klientų aptarnavimo ir paslaugų pardavimo srities darbuotojams, bendraujantiems su klientais telefonu

Tikslai

  • Įgyti daugiau pasitikėjimo ir profesinių įgūdžių, pristatant paslaugas / produktus telefonu bei sprendžiant konfliktines situacijas
  • Suteikti telefoninio pokalbio vedimo algoritmą, parengti bendravimo telefonu standartus
  • Ištreniruoti dalyvius praktiškai, simuliuojant sudėtingas realias situacijas, imituojant skirtingus klientų poreikius bei nuostatas įmonės ar produkto atžvilgiu
  • Išmokyti kurso dalyvius efektyviai prisitaikyti prie pardavimo situacijos, analizuoti ir koreguoti savo elgseną telefoninio pokalbio metu su skirtingo tipo klientais, suteikti pasitikėjimą savimi ir ugdyti asmeninę charizmą, siekiant abipusiai priimtinų tikslų

Mokymų formatas

Sesijos eiga – praktinis darbo telefonu monitoringas prieš mokymų sesiją, individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų audio ir video analizė, individualus testavimas

Pagrindinės temos

  • Skirtingos pardavimo situacijos ir jas įtakojantys veiksniai
  • “Sales Talk” (pardavimo pokalbio) vedimo algoritmas telefonu (struktūra, standartai, pratybos)
  • Teisingos marketinginės žinutės – USP (unikalaus pardavimo pasiūlymo) suformulavimas telefonu
  • Verbalinės technikos (balso valdymo) ypatumai, bendraujant telefonu (artikuliacijos, dikcijos ir retorikos pratybos)
  • Tipinio kliento psichologijos portreto sudarymas
  • Skirtingi asmenybės psichologijos motyvaciniai profiliai (individualus testavimas)
  • TA (transakcinės analizės) ir „OK koralo“ panaudojimas, įvertinant kliento psichologinę situaciją (pratybos)
  • Konfliktinių situacijų prevencija ir darbas su prieštaravimais
  • Pozityvumo lavinimas (NLP metodų taikymas saviugdai, autogeninė treniruotė)
  • Asmeninė charizma komunikacijos su klientais metu
  • Asmeninis tobulinimosi ir saviugdos planas


Kryžminis pardavimas aptarnavimo metu / EXTRA

Programa skirta pažengusiems klientų aptarnavimo srities darbuotojams, turintiems galimybę aptarnavimo metu įtakoti klientą kryžminiam arba papildomam pardavimui

Tikslai

  • Padėti giliau suvokti, kaip evoliucionuoja komersanto mąstymas ir elgsena pardavimo situacijose
  • Sudaryti ir įvertinti asmeninį darbuotojo elgsenos profilį
  • Išmokti efektyviau panaudoti kryžminio pardavimo metodą, siekiant aktualizuoti kliento poreikį, pateikti optimalų sprendimą, įveikti prieštaravimus ir pasiekti susitarimą
  • Išmokyti dalyvius sąmoningai prisitaikyti prie pardavimo situacijos, analizuoti ir koreguoti savo elgseną pardavimo metu su skirtingų lūkesčių ir nuostatų klientais
  • Suteikti didesnį pasitikėjimą savimi, ugdyti asmeninę charizmą

Mokymų formatas

Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas

Pagrindinės temos

  • Pardavimo psichologijos ypatumai ir tendencijos
  • Komersanto elgesys atkaklaus (kryžminio) pardavimo metu (asmeninio veiksmingumo pardavimo situacijose įvertinimas)
  • Asmenybės elgsenos tipo (empatijos ir įtakojimo santykio) įvertinimas
  • Kryžminio pardavimo situacijos pagal skirtingą asmenybės profilį
  • Atkaklaus (kryžminio) pardavimo modelis ACCEPT (algoritmo pratybos)
  • Asmeninės charizmos panaudojimas pardavimo metu
  • Asmeninio tobulinimosi planas