Efektyvus dalyvavimas parodoje / EXPO

Data: 2019 02 14 - 2019 02 15

Investicija 1 asmeniui: 519 EUR

Registracija baigta

Programa skirta įmonės darbuotojams, dalyvaujantiems parodose, kurių metu pristato savo įmonę, produktus arba paslaugas ir siekia rezultato

Tikslai

  • Pateikti pasirengimo parodai, dalyvavimo joje ir tolimesnių būtinų žingsnių algoritmą
  • Atlikti asmenybės psichologijos aspektų analizę, kuri padėtų sukurti optimalų emocinį mikroklimatą tarp parodoje dalyvaujančių narių ir stendo lankytojų
  • Išmokyti dalyvius efektyviai pristatyti produktą (paslaugą) parodos metu, dirbant su 1-2 lankytojais arba didesne žmonių grupe
  • Išmokyti įveikti stresą, valdyti situaciją ir išlaikyti optimalią resursinę būseną visos parodos metu

Mokymų formatas

Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, videotreniruotė

Pagrindinės temos

  • Pasirengimas parodai (esminių tikslų suformulavimas, galimybių ir rizikų įvertinimas)
  • Potencialių klientų psichologinio portreto sudarymas
  • Praktinių situacijų parodoje simuliavimas ir skirtingų sociologinių tipų analizė
  • Teigiamos, pozityvios atmosferos sukūrimas ir auditorijos valdymas parodoje
  • Konfliktinių situacijų prevencija parodoje
  • Komandinio darbo ypatumai, dirbant parodoje
  • Mikroprezentacijų technika parodoje (akių kontaktas, balsas, kūno kalba, techninių priemonių panaudojimo ypatumai)
  • Dažniausios klaidos parodoje
  • Efektyvus veiksmų algoritmas po parodos
  • Asmeninis veiksmų planas