Efektyvus pardavimas / PROFESSIONAL

Data: 2020 01 30 - 2020 01 31

Investicija 1 asmeniui: 519 EUR

Registracija baigta

Fudamentinė pardavimo įgūdžių lavinimo programa skirta įmonės pardavimo ir vadybininkams ir vadovams, siekiantiems rezultatyvaus pardavimo ir ilgalaikio bendradarbiavimo su klientais

Tikslai

  • Pateikti klasikinę pardavimo pokalbio vedimo (“Sales Talk) struktūrą ir ją praktiškai panaudoti, siekiant įtvirtinti ir tobulinti turimas pardavimo žinias bei įgūdžius, aktyviai dirbant su klientais
  • Atkreipti kurso dalyvių dėmesį į turimas stipriąsias savybes ir suformuoti sisteminį požiūrį į pardavimą ir efektyvią komunikaciją su klientais aptarnavimo metu
  • Atlikti tobulintinų sričių analizę ir įvesti reikiamas korekcijas, rengiantis kontaktui su klientu, kontakto metu, pardavimo (aptarnavimo) situacijos užbaigimui bei žvelgiant į perspektyvinius žingsnius
  • Formuoti praktinius sėkmingos komunikacijos su klientais įgūdžius, simuliuojant realias ir imitacines pardavimo – aptarnavimo situacijas, įvertinant skirtingus klientų poreikius bei nuostatas įmonės ar produkto atžvilgiu

Mokymų formatas

Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, videoanalizė

Pagrindinės temos

  • Veiksniai, lemiantys sėkmingą rezultatą
  • Kliento lūkesčių (poreikių) grandinės analizė
  • Efektyvaus pardavimo modelis PROFESSIONAL (praktinis algoritmas):
  • SMART tikslų nustatymas ir santykių su klientu pradžia (situacijos analizė, pasirengimas kontaktui);
  • Kliento sudominimas (teigiamo I-ojo įspūdžio sudarymas, efektyvus produkto/paslaugų pristatymas)
  • Abipusiai naudingų santykių pardavimas ir palaikymas (klausimų panaudojimo technikos);
  • Naudos pagrindimas (NASA argumentų pateikimo modelis);
  • Prieštaravimų įveikimas (konfliktinių situacijų prevencija, aktyvus klausymas, naudos ir kainos pagrindimas)
  • Kontakto rezultatyvus užbaigimas (susitarimas dėl kontrakto, dėl tolimesnių žingsnių);
  • Kontakto monitoringas (laiko planavimas, kontrolės priemonės, kokybinių rodiklių (KPI) stebėjimas)
  • Pozityvumo lavinimas, pardavimo ir klientų aptarnavimo procese (metodika ir praktika);
  • Asmeninio tobulinimosi veiksmų planas