Data: 2020 01 30 - 2020 01 31
Investicija 1 asmeniui: 519 EUR
Registracija baigtaFudamentinė pardavimo įgūdžių lavinimo programa skirta įmonės pardavimo ir vadybininkams ir vadovams, siekiantiems rezultatyvaus pardavimo ir ilgalaikio bendradarbiavimo su klientais
Tikslai
- Pateikti klasikinę pardavimo pokalbio vedimo (“Sales Talk) struktūrą ir ją praktiškai panaudoti, siekiant įtvirtinti ir tobulinti turimas pardavimo žinias bei įgūdžius, aktyviai dirbant su klientais
- Atkreipti kurso dalyvių dėmesį į turimas stipriąsias savybes ir suformuoti sisteminį požiūrį į pardavimą ir efektyvią komunikaciją su klientais aptarnavimo metu
- Atlikti tobulintinų sričių analizę ir įvesti reikiamas korekcijas, rengiantis kontaktui su klientu, kontakto metu, pardavimo (aptarnavimo) situacijos užbaigimui bei žvelgiant į perspektyvinius žingsnius
- Formuoti praktinius sėkmingos komunikacijos su klientais įgūdžius, simuliuojant realias ir imitacines pardavimo – aptarnavimo situacijas, įvertinant skirtingus klientų poreikius bei nuostatas įmonės ar produkto atžvilgiu
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, videoanalizė
Pagrindinės temos
- Veiksniai, lemiantys sėkmingą rezultatą
- Kliento lūkesčių (poreikių) grandinės analizė
- Efektyvaus pardavimo modelis PROFESSIONAL (praktinis algoritmas):
- SMART tikslų nustatymas ir santykių su klientu pradžia (situacijos analizė, pasirengimas kontaktui);
- Kliento sudominimas (teigiamo I-ojo įspūdžio sudarymas, efektyvus produkto/paslaugų pristatymas)
- Abipusiai naudingų santykių pardavimas ir palaikymas (klausimų panaudojimo technikos);
- Naudos pagrindimas (NASA argumentų pateikimo modelis);
- Prieštaravimų įveikimas (konfliktinių situacijų prevencija, aktyvus klausymas, naudos ir kainos pagrindimas)
- Kontakto rezultatyvus užbaigimas (susitarimas dėl kontrakto, dėl tolimesnių žingsnių);
- Kontakto monitoringas (laiko planavimas, kontrolės priemonės, kokybinių rodiklių (KPI) stebėjimas)
- Pozityvumo lavinimas, pardavimo ir klientų aptarnavimo procese (metodika ir praktika);
- Asmeninio tobulinimosi veiksmų planas