Pardavimo ir aptarnavimo vidinių trenerių mokykla / TTT-1

Data: 2018 08 16 - 2018 08 17

Investicija 1 asmeniui: 765 EUR

Registracija baigta

Programa skirta pažengusiems pardavimo / aptarnavimo srities darbuotojams, turintiems lyderio savybių bei dalyvavusiems CAGR Consulting Group mokymų sesijose ir siekiantiems tobulinti kitų įmonės darbuotojų bendrąsias kompetencijas

Tikslai

  • Priminti turimas pardavimo – klientų aptarnavimo ir lyderystės žinias
  • Išgryninti ir papildyti svarbiausius pardavimo – klientų aptarnavimo standartus
  • Treniruoti ir analizuoti pardavimo – aptarnavimo situacijų techniką
  • Tobulinti asmenines trenerio – konsultanto, lyderio savybes

Mokymų formatas

Sesijos eiga – praktinių mokymų sesija ir individualus koučingas – treniravimas darbo vietose

Pagrindinės temos

  • Lyderio (trenerio) vaidmuo grupėje
  • Pardavimo – aptarnavimo veiklos standartai ir KPI rodikliai
  • Efektyvus bendravimas klientų aptarnavimo – pardavimo ir vidinės komunikacijos metu
  • Tarpasmeninio bendravimo psichologijos aspektai
  • Individualizuotas bendravimas su skirtingais žmonių tipais
  • Ugdomųjų tikslų kolegoms pristatymas (praktinis situacijų simuliavimas)
  • Pozityvaus bendravimo lavinimas, panaudojant „OK koralą“
  • Klientų aptarnavimo ir kryžminio pardavimo situacijų TTT pratybos
  • Koučingo panaudojimas vidinio konsultanto – trenerio asmeninei saviugdai
  • Asmeninių veiksmų planas
  • Individualus koučingas – treniravimas darbo vietose