Data: 2020 05 07 - 2020 05 08
Investicija 1 asmeniui: 562 EUR
Registracija baigtaPrograma skirta įmonės pardavimo vadovams ir vadybininkams, siekiantiems tobulinti pardavimo ir derybinius įgūdžius bei lavinti prieštaravimų įveikimo ir argumentų pateikimo techniką
Tikslai
- Pateikti efektyvių derybų vedimo modelio NEGO struktūrą ir ją praktiškai panaudoti, siekiant įtvirtinti ir tobulinti turimas žinias bei įgūdžius, vedant derybų procesą
- Atlikti praktines „darbuotojas – probleminis klientas“ derybų simuliacijas
- Atlikti skirtingų žmogaus tipų elgsenos analizę ir pateikti rekomendacijas, kaip, su kokiu tipu būtų efektyvu komunikuoti, sprendžiant svarbius klausimus
- Pateikti algoritmą, kaip teisingai elgtis konfliktinėse situacijose ir/arba jų išvengti, kaip komunikuoti nemalonias žinias, maksimaliai mažinant psichologinę įtampą
- Išmokyti sesijos dalyvius efektyviau prisitaikyti prie derybų proceso situacijų, analizuoti ir koreguoti savo elgseną, suteikti didesnį pasitikėjimą savimi, geriau valdyti situaciją, siekiant abipusiai priimtino tikslo
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, individualus testavimas, pardavimo situacijų modeliavimas, videoanalizė
Pagrindinės temos
- Skirtingų asmenybės motyvacijos tipų analizė
- Praktinis derybų pokalbio vedimo algoritmas NEGO
- Konfliktinių situacijų prevencija, nemalonios informacijos „darbuotojas – klientui“ perteikimo specifika
- Argumentavimo ir kontrargumentavimo praktiniai būdai
- Aktyvus klausymas ir skirtingos klausimų panaudojimo technikos
- Prieštaravimų įveikimo būdai
- Pozityvumas derybų metu
- Saviugdos planas