Data: 2020 02 13 - 2020 02 14
Investicija 1 asmeniui: 519 EUR
Registracija baigtaPrograma skirta įmonės darbuotojams, dalyvaujantiems parodose, kurių metu pristato savo įmonę, produktus arba paslaugas ir siekia rezultato
Tikslai
- Pateikti pasirengimo parodai, dalyvavimo joje ir tolimesnių būtinų žingsnių algoritmą
- Atlikti asmenybės psichologijos aspektų analizę, kuri padėtų sukurti optimalų emocinį mikroklimatą tarp parodoje dalyvaujančių narių ir stendo lankytojų
- Išmokyti dalyvius efektyviai pristatyti produktą (paslaugą) parodos metu, dirbant su 1-2 lankytojais arba didesne žmonių grupe
- Išmokyti įveikti stresą, valdyti situaciją ir išlaikyti optimalią resursinę būseną visos parodos metu
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, videotreniruotė
Pagrindinės temos
- Pasirengimas parodai (esminių tikslų suformulavimas, galimybių ir rizikų įvertinimas)
- Potencialių klientų psichologinio portreto sudarymas
- Praktinių situacijų parodoje simuliavimas ir skirtingų sociologinių tipų analizė
- Teigiamos, pozityvios atmosferos sukūrimas ir auditorijos valdymas parodoje
- Konfliktinių situacijų prevencija parodoje
- Komandinio darbo ypatumai, dirbant parodoje
- Mikroprezentacijų technika parodoje (akių kontaktas, balsas, kūno kalba, techninių priemonių panaudojimo ypatumai)
- Dažniausios klaidos parodoje
- Efektyvus veiksmų algoritmas po parodos
- Asmeninis veiksmų planas