Data: 2020 04 23 - 2020 04 24
Investicija 1 asmeniui: 475 EUR
Registracija baigtaKryžminis pardavimas aptarnavimo metu / EXTRA
Programa skirta pažengusiems klientų aptarnavimo srities darbuotojams, turintiems galimybę aptarnavimo metu įtakoti klientą kryžminiam arba papildomam pardavimui
Tikslai
- Padėti giliau suvokti, kaip evoliucionuoja komersanto mąstymas ir elgsena pardavimo situacijose
- Sudaryti ir įvertinti asmeninį darbuotojo elgsenos profilį
- Išmokti efektyviau panaudoti kryžminio pardavimo metodą, siekiant aktualizuoti kliento poreikį, pateikti optimalų sprendimą, įveikti prieštaravimus ir pasiekti susitarimą
- Išmokyti dalyvius sąmoningai prisitaikyti prie pardavimo situacijos, analizuoti ir koreguoti savo elgseną pardavimo metu su skirtingų lūkesčių ir nuostatų klientais
- Suteikti didesnį pasitikėjimą savimi, ugdyti asmeninę charizmą
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas
Pagrindinės temos
- Pardavimo psichologijos ypatumai ir tendencijos
- Komersanto elgesys atkaklaus (kryžminio) pardavimo metu (asmeninio veiksmingumo pardavimo situacijose įvertinimas)
- Asmenybės elgsenos tipo (empatijos ir įtakojimo santykio) įvertinimas
- Kryžminio pardavimo situacijos pagal skirtingą asmenybės profilį
- Atkaklaus (kryžminio) pardavimo modelis ACCEPT (algoritmo pratybos)
- Asmeninės charizmos panaudojimas pardavimo metu
- Asmeninio tobulinimosi planas