Kryžminis pardavimas aptarnavimo metu / EXTRA

Data: 2020 04 23 - 2020 04 24

Investicija 1 asmeniui: 475 EUR

Registracija baigta

Kryžminis pardavimas aptarnavimo metu / EXTRA

Programa skirta pažengusiems klientų aptarnavimo srities darbuotojams, turintiems galimybę aptarnavimo metu įtakoti klientą kryžminiam arba papildomam pardavimui

Tikslai

  • Padėti giliau suvokti, kaip evoliucionuoja komersanto mąstymas ir elgsena pardavimo situacijose
  • Sudaryti ir įvertinti asmeninį darbuotojo elgsenos profilį
  • Išmokti efektyviau panaudoti kryžminio pardavimo metodą, siekiant aktualizuoti kliento poreikį, pateikti optimalų sprendimą, įveikti prieštaravimus ir pasiekti susitarimą
  • Išmokyti dalyvius sąmoningai prisitaikyti prie pardavimo situacijos, analizuoti ir koreguoti savo elgseną pardavimo metu su skirtingų lūkesčių ir nuostatų klientais
  • Suteikti didesnį pasitikėjimą savimi, ugdyti asmeninę charizmą

Mokymų formatas

Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas

Pagrindinės temos

  • Pardavimo psichologijos ypatumai ir tendencijos
  • Komersanto elgesys atkaklaus (kryžminio) pardavimo metu (asmeninio veiksmingumo pardavimo situacijose įvertinimas)
  • Asmenybės elgsenos tipo (empatijos ir įtakojimo santykio) įvertinimas
  • Kryžminio pardavimo situacijos pagal skirtingą asmenybės profilį
  • Atkaklaus (kryžminio) pardavimo modelis ACCEPT (algoritmo pratybos)
  • Asmeninės charizmos panaudojimas pardavimo metu
  • Asmeninio tobulinimosi planas