Data: 2020 05 21 - 2020 05 22
Investicija 1 asmeniui: 562 EUR
Registracija baigtaPrograma pažengusiems – skirta įmonės pardavimo vadovams ir vadybininkams, siekiantiems tobulinti pardavimo technikas, dirbant su skirtingo profilio klientais
Tikslai
- Išmokti efektyviai panaudoti verte ir konsultavimu paremtą pardavimo metodą TAKTIKA, siekiant profesionaliai įsigilinti į kliento situaciją
- Suteikti įgūdžius, būtinus efektyviai siekti tikslo sudėtingose pardavimo situacijose (nelojalūs klientai, neįžvelgiama vertės komerciniame pasiūlyme, neigiamos išankstinės nuostatos, ypač dideli lūkesčiai ir/ar reikalavimai dėl sprendimo)
- Išmokyti kurso dalyvius sąmoningai prisitaikyti prie pardavimo situacijos, analizuoti ir koreguoti savo elgseną pardavimo metu su skirtingo tipo klientais
- Stiprinti pasitikėjimą savimi ir ugdyti asmeninę charizmą, atkakliai siekiant ambicingų tikslų
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, individualus testavimas, pardavimo situacijų modeliavimas, videoanalizė
Pagrindinės temos
- Skirtingos pardavimo situacijos ir jas įtakojantys veiksniai
- Pardavėjo ir kliento santykių tendencijos rinkoje (projekcija ir empatija)
- Poreikio skatinimas: efektyvūs būdai ir klaidos
- Komersanto elgesys vertės pardavimo metu
- Vertės pardavimo modelis TAKTIKA (algoritmo diegimas)
- Nestandartinių sprendimų ir kūrybiškumo panaudojimas, formuojant vertę klientui
- Asmeninių veiksmų planas