Bendrosios programos

„Gyvenimą galima suprasti tik žvelgiant atgal, o gyventi reikia į priekį“.
Søren Kierkegaard
Strategijos planavimas / SWAT
Programa skirta įmonės aukščiausios grandies ir padalinių vadovams, specialistams, projektų vadovams, vadybininkams, kurių dalyvavimas yra svarbus, planuojant ir įgyvendinant įmonės veiklos strategiją bei taktiką
Tikslai
- Motyvuoti sesijos dalyvius bendram darbui, kuriant įmonės viziją, misiją, strategiją ir įvardinant pagrindines vertybes
- Parengti „juodraštinį“ darbo plano variantą pagal efektyvios strategijos pavyzdžius
- Atlikti svarbiausių veiksnių, įtakojančių įmonės rezultatą analizę pagal SWOT matricą
- Įvertinti kritinius riboženklius, lemiančius sėkmingą įmonės veiklą ir ją stabdančias jėgas
- Atlikti lūkesčių ir patirties analizę tarp įmonės padalinių
- Struktūrizuoti aiškų tikslų pasiekimo ir asmeninės atsakomybės už jų vykdymą modelį
- Motyvuoti įmonės vadovus ir atsakingus darbuotojus efektyvesniam komandiniam darbui, siekiant didesnės sinergijos
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, „apvalaus stalo“ diskusijų moderavimas
Pagrindinės temos
- Vizija, misija, tikslai, strategija ir taktika: definicija ir efektyvūs pavyzdžiai rinkoje
- Kodėl ir kuo svarbus bendras strategijos suvokimas įmonėje
- 5 P strategavimas pagal Mintzberg‘ą – sėkmingos strategijos analizė
- Įmonės, paslaugų pozicionavimas rinkoje
- Verslo planavimo procesas
- Strateginių tikslų kompanijoje iškėlimas
- SWOT analizė
- Kritiniai sėkmės rodikliai
- Pagrindiniai sėkmės varikliai ir trukdžiai
- RACI matricos taikymas, tobulinant bendradarbiavimą komandoje
- Veiksmų plano parengimas
Svarbiausių procesų analizė ir pokyčių valdymas / BROWN PAPER
Programa skirta įmonės padalinių vadovams, specialistams, projektų vadovams, vadybininkams, aptarnavimo sferos darbuotojams – visiems, kurie dalyvauja įmonės pardavimo ar/ir klientų aptarnavimo bei administravimo procese bei susiduria su poreikiu prisitaikyti prie vykstančių pokyčių organizacijoje arba rinkoje
Tikslai
- Parengti algoritmą, kaip efektyviau analizuoti ir planuoti įmonės svarbiausių procesų vykdymą, siekiant bendrų tikslų bei prisitaikant prie pokyčių
- Mobilizuoti ir motyvuoti visus procese dalyvaujančius darbuotojus, skatinant asmeninę iniciatyvą, kūrybiškumą ir atsakomybę už bendrą rezultatą
- Pastūmėti kiekvieną procese dalyvaujantį dalyvį efektyviau planuoti ir išnaudoti resursus, integruotis prie bendro tikslų suvokimo
- Padėti suvokti kiekvienam dalyviui, kad nuo jo asmeninių pastangų, atsakomybės ir požiūrio priklauso visų kitų procese dalyvaujančių darbuotojų sėkmė ir bendras įmonės rezultatas
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, „apvalaus stalo“ diskusijų moderavimas, individualus asmenybės psichologinės elgsenos įvertinimas (testavimas), kryžminė analizė, sociometrijos ir kognityvinės psichologijos pratimai, detalus svarbiausių procesų vizualizavimas
Pagrindinės temos
- Svarbiausių procesų, įtakojančių įmonės rezultatą, analizė pagal Brown Paper
- Asmenybės motyvacinio psichologinio profilio įvertinimas ir motyvacija sesijos darbui
- Svarbiausių procesų analizė pagal atskirus segmentus (veiksniai, tikslai, kompetencijos, resursai, veiklos kontrolės rodikliai (KPI), laiko optimizavimas, vidinių ir išorinių veiksnių įvertinimas ir kt.
- Procesų analizės plano tobulinimo gairių parengimas
- Individualaus ir komandinio darbo motyvavimas
Efektyvus bendradarbiavimas / TEAM-1
Programa skirta įmonės padalinių vadovams, specialistams, projektų vadovams, vadybininkams, siekiantiems efektyvaus bendradarbiavimo įmonėje
Tikslai
- Padėti suvokti pagrindinius asmenybės motyvacijos, elgsenos, mąstymo bei jausmų skirtumus
- Gilesnis savęs ir kitų pažinimas, abipusio pasitikėjimo, asmeninės ir kolektyvinės atsakomybės suvokimas, siekiant komandinio bendradarbiavimo
- Atsikratyti stereotipinio mąstymo, išdrįsti būti originaliu ir atviru naujovėms
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas, sociometrijos ir psichodramos praktika, galimi lauko žaidimai ir užduotys
Pagrindinės temos
- Veiksniai, įtakojantys įmonės rezultatą
- Komandinis darbas ir bendradarbiavimas
- Efektyvi ir neefektyvi komanda (komandinio darbo strategijos; NASA pratimas)
- Efektyvios komandos narių rolės
- Bendradarbiavimo standartų kūrimo algoritmas
- Bendradarbiavimo praktika
- Kūrybiškumo ir spontaniškumo išlaisvinimas (veiksniai, žlugdantys kūrybiškumą; komandinio kūrybiškumo lavinimo pratybos)
- Efektyvus bendradarbiavimas komandoje (De Bono „6 kepurių“ metodo praktinis taikymas)
- Bendradarbiavimo ryšys su vertybėmis
- Efektyvios komunikacijos pagrindiniai veiksniai
- Asmenybė ir komanda (individualus vertybių įvertinimas, korporatyvinių vertybių analizė)
- Asmeninis veiksmų planas
Komandinio darbo psichologija / HARMONY
Programa skirta įmonės padalinių vadovams, specialistams, projektų vadovams, vadybininkams, siekiantiems tobulinti tarpasmeninius santykius ir mikroklimatą komandoje
Tikslai
- Padėti suvokti skirtingų motyvacinių profilių, skirtingų informacijos priėmimo kanalų reikšmę bei svarbą į juos atsižvelgti, dirbant komandoje, bendraujant su klientu ir siekiant abipusiai naudingo rezultato ir harmoniją kuriančių santykių
- Įvertinti praktiškai, kaip svarbi teisinga komunikacija, siekiant abipusio supratimo, išmokti įgytą patirtį taikyti realiose situacijose
- Skatinti pasitikėjimą, empatiją, atvirumą ir abipusę pagarbą tarp darbuotojo ir kliento, kuriant sinergiją tarp komandos narių
- Pateikti praktinį algoritmą, kaip teisingai elgtis konfliktinėse situacijose ir/arba jų išvengti, kaip komunikuoti nemalonias žinias, maksimaliai mažinant psichologinę įtampą bei supažindinti su metodais įtampai mažinti
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas, sociometrijos ir psichodramos praktika, lauko žaidimai ir užduotys
Pagrindinės temos
- Dalyvių paruošimas darbui bendroje erdvėje
- Darbuotojo ir kliento bendradarbiavimas siekiant sėkmingų rezultatų
- Asmenybės motyvaciniai profiliai
- Skirtingų motyvacinų tipų praktinis pritaikymas
- Efektyvaus bendravimo kanalai ir jų trukdžiai: informacijos perteikimo-priėmimo kanalai
- Atvirumo ir nuoširdumo reikšmė bendraujant („Johar langas“)
- Efektyvios komandos narių rolės pagal Belbin
- Aktyvus klausymas (rolių žaidimai)
- “Paslėpta dienotvarkė“ (vaidmenų žaidimai)
- Sprendimų priėmimas komandoje (NASA testas)
- Streso mažinimo būdai (relaksacija, meditacija, autogeninė treniruotė)
- Pozityvumo lavinimo pratybos
Konfliktinių situacijų valdymas ir prevencija / PREVENT
Programa skirta darbuotojams, patiriantiems stresines (konfliktines, „perdegimo“) situacijas darbe, taip pat tiems, kuriems yra svarbu mažinti vidinę psichologinę įtampą
Tikslai
- Išsiaiškinti pagrindinius veiksnius, lemiančius pozityvų bendravimą
- Padėti geriau suvokti asmeninius motyvatorius
- Išmokyti konstruktyviai elgtis, bendraujant su skirtingų profilių ir įvairių emocinių būsenų žmonėmis
- Pateikti algoritmą, kaip valdyti stresines situacijas ir kokiu būdu save apsaugoti nuo „perdegimo“ sindromo
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, praktinių situacijų simuliavimas, individualus testavimas, sociometrijos ir psichodramos praktika, videoanalizė. Galimas individualus situacijų monitoringas ir koučingas darbo vietose prieš mokymų sesiją arba jos metu
Pagrindinės temos
- Sėkmingos komunikacijos veiksniai
- Asmenybės motyvaciniai tipai
- Konflikto psichologijos aspektai:
- Pagrindiniai tarpasmeninių konfliktų tipai,
- Transakcinės analizės (TA) taikymas tarpasmeniniuose santykiuose
- Motyvacinė poreikių grandinė
- Stresinių situacijų valdymas
- Asmeninis veiksmų planas
Savęs valdymas / EGO
Programa skirta įmonės padalinių vadovams, specialistams, projektų vadovams, vadybininkams, siekiantiems geresnio savęs pažinimo, asmeninės harmonijos, sėkmės darbe ir gyvenime
Tikslai
- Suvokti geriau save, kaip asmenybę
- Atrasti pagrindinius asmeninius psichologinius trukdžius (dirgiklius), įvardinti tikslus ir pasirinkti sprendimus, kaip save ugdyti
- Sugebėti giliau įeiti į kolegos (kliento) situaciją, tobulinti tarpasmeninius santykius su savo ir kito žmogaus „aš“
Mokymų formatas
Sesijos eiga – asmenybės psichologijos aspektų analizė, individualus testavimas, grupinis koučingas
Pagrindinės temos
- Veiksniai, lemiantys asmenybės harmoniją
- Tarpusavio pasitikėjimu pagrįsto ryšio užmezgimas:
- Atvirumo ir nuoširdumo ratas (empatijos lavinimo pratybos)
- „OK koralo“ praktika
- „Johar langas“ (individualus asmenybės elgesio tipo įvertinimas)
- Aktyvus klausymasis
- Skirtingi klausymosi tipai
- 4 perfrazavimo žingsniai
- Įsisąmoninimo skatinimas
- Ribojančių asmenybę įsitikinimų valdymas (rolių žaidimai)
- Asmeninių tikslų planavimas ir formavimas
- Gero tikslo formavimo sąlygos
- „SCORE modelis“
- Koučingo metodų taikymas asmenybės savianalizei (praktika, panaudojant „Points of You“ metaforų kortas)
- Progreso valdymas ir asmeninės atsakomybės už save skatinimas
Didysis pasivaikščiojimas / LTD
Programa skirta skirtingų įmonės struktūrinių padalinių darbuotojams, siekiantiems ne tik pozityvios, konstruktyvios darbinės atmosferos, bet kuriantiems vidinę komunikaciją, paremtą naujomis idėjomis, sinergija ir kūrybiškais ieškojimais
Tikslai
- Ugdyti vieningos, motyvuotos, lojalios kompanijai, pozityvios, visapusiškos ir kūrybiškos komandos santykius
- Atsikratyti stereotipinio mąstymo ir asmeninių nuostatų, išeiti iš mąstymo „rėmų“
- Suteikti harmoningos asmenybės modelį, perteikiant jį žaidybine forma
- Įtraukti visus darbuotojus į praktines užduotis, apjungiančias bendram tikslui
- Padėti atsiskleisti kiekvieno žmogaus asmenybei ir pritaikyti savo gerąsias savybes tiesioginiame darbe, ugdyti pasitikėjimą savimi ir komandos nariais
Sesijos formatas
Rekomenduojama rengti sesiją CAGR Consulting Group mokymų bazėje – Lyduvėnų Trikalnio Dvaro sodyboje (Raseinių raj. – toliau, LTD). Sesijos eiga: komandinės ir individualios užduotys, foto medžioklė, psichologiniai ir lauko žaidimai ir kt., skirti asmenybės ir komandos formavimui. Užduotys gali būti tikslinamos, atsižvelgiant į grupės dydį ir konkretų poreikį
Pagrindinės temos
- Įvadas į „Didijį pasivaikščiojimą“ (sociometrijos užduotys, skirtos atsiskleisti asmenybėms ir motyvuotai pasirengti dienos išbandymams)
- “Babelio bokšto statyba” (komunikacijos lavinimo žaidimas)
- „Bazė – bazė” (orientacinė – pažintinė – istorinė komandos formavimo grupinė užduotis, skirta sinergijos efektui išgauti, bendraujant radijo ryšio stotelėmis LTD ir Lyduvėnų apylinkėse)
- „Sveikame kūne – sveika siela“ (motyvacinių ir sveikatinimo užduočių grandinė)
- „SOS laiškas“ (komandinė užduotis, skirta asmeniniam tobulėjimui, kūrybiškumo lavinimui ir komunikacijai be žodžių)
- „Mano galimybių riba – dangus“ (asmeninių iššūkių įveikimo pratybos, veikiant komandoje)
- „Ko dar nesu daręs?..“ (individualios ir komandinės pantomimos etiudai, įmonės vėliavos ir herbo sukūrimas, jungtinio komandos narių šokio „Haka“ pristatymas LTD amfiteatro scenoje)
- Apibendrinimas: dienos aptarimas, grįžtamasis ryšys; motyvacinių prizų komandoms įteikimas
Pardavimo ir klientų aptarnavimo standartai / STANDART
Programa skirta sukurti vieningą pardavimo ir klientų aptarnavimo standartų sistemą įmonėje
Tikslai
- Išanalizuoti pagrindinius įmonės ir jos klientų vertybinius kriterijus
- Remiantis vertybiniais kriterijais, įvardinti KPI – pagrindinius veiklos rodiklius (Key Performance Indicators), pagal kuriuos galėtų būti matuojamas (vertinamas) pardavimo ir klientų aptarnavimo efektyvumas įmonėje
- Sukurti efektyvios komunikacijos su klientais sistemą
- Parengti vidinės komunikacijos algoritmą
Sesijos formatas
Sesijos eiga – individualus ir komandinis darbas, procesų analizė, dalyvavimas vadybos susirinkimuose, darbinių sesijų (Workshop‘ų) ciklas
Pagrindinės temos
- Įmonės ir klientų vertybės
- Pardavimo ir klientų aptarnavimo kokybės indikatoriai – KPI
- Pardavimo ir klientų aptarnavimo algoritmo parengimas pagal išorinius ir vidinius kriterijus
- Komunikacijos su klientais standartai pagal darbuotojų pareigybes (kompetenciją)
- Vidinės komunikacijos matrica
Produkto marketingas / MARKET-1
Programa skirta įmonės aukščiausios grandies ir padalinių vadovams, marketingo specialistams, produktų vadovams, vadybininkams, kurių dalyvavimas yra svarbus, planuojant marketingą ir ruošiant įmonės verslo planą
Marketingo mix‘o principai:
- Išsami klientų ir rinkos apžvalga
- Pokyčių seka ir konkurentų strategijos įvertinimas
- Nuolatinių pranašumų įvardijimas
- Aiškių ir sufokusuotų krypčių apibrėžimas
- Tobulinimas, mokymasis ir dalijimasis („Lessons learned“)
- Kompleksinio, nuolatinio ir efektyvaus vykdymo užtikrinimas
- Rezultatų stebėjimas, vertinimas ir reagavimas
Mokymų formatas
Sesijos eiga – individualus ir grupinis darbas, „apvalaus stalo“ diskusijų moderavimas
Pagrindinės temos
- Rinkos apibrėžimas
- Svertiniai taškai
- Prioritetiniai segmentai
- Brando vizija
- Pozicionavimas ir žinučių platforma
- Vertės pasiūlymas
- Marketingo mix‘as
- Konkurencinis pranašumas
- Matavimas ir skaičiavimas
- Inovatyvių projektų vykdymas